نمره بگیرید! نمره بگیرید!
البته لازم به ذکرهست نه هرچرت وپرتی!لطفاًرعایت کنین!!!
تاریخ : شنبه 16 شهريور 1392
نویسنده : امیرمحمد

راه هایی برای نمره گرفتن:

روشی پلید
یک درس ساده ای بود که من بنا به دلایلی نتوانسته بودم اصلا این درس را بخوانم و با ذهن کاملا خالی سر جلسه امتحان رفتم. نیم ساعتی نشستم و دیدم هیچکدام از این سوالات حتی برایم آشنا هم نیست. یک جمله در پایان برگه نوشتم و برگه را تحویل دادم:

?در اعتراض به تقلب گسترده ای که سر جلسه ی امتحان از سوی دیگر دانشجویان شاهد بودم از دادن این امتحان خودداری کرده و نمرهی صفر را به بیستِ با تقلب ترجیح میدهم.

نمره ی الف کلاس را گرفتم! خدایا مرا ببخش.

 

صم بکم عمى فهم لایعقلون
درس معارف بود. میدانستم موضوع درس چیست و مباحثش در چه زمینه ای است -با عرض خسته نباشید به خودم- اما جزئیات مطالب و محتوای درس را نمیدانستم. سوالات توزیع شد و باز هم دیدم سوالات کمی برایم ناآشناست. از مغرب و مشرق و زمین و زمان نوشتم. هر آنچه از کتاب دینی کلاس اول ابتدایی، آقای واسعی گفته بود که مثلا چگونه مواد غذایی در بدن مادر تبدیل به شیر میشود تا برهان نظم و علیت که در دبیرستان خوانده بودم. اما نقطه ی طلایی برگه این جمله بود:

?جناب استاد برای من کاری نداشت که عین محتوای کتاب را برایتان کپی کنم اما شما با روش زیبای تدریس خود به ما یاد دادید که چگونه تنها به منابع اکتفا نکنیم. گفتید در دین عقل هم سهیم است و نبایدصم بکم عمى فهم لایعقلون بود. پس من ترجیح دادم مفهوم را بفهمم ولی کپی نکنم بلکه از دانسته های خود بنویسم.

بیست گرفتم! خدایا مرا ببخش.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: طنز و جالب , ,
برچسب‌ها: نمره گرفتن , طنز دانشجویی , طنز , جالب , خواندنی ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
سوگل در تاریخ : 1393/2/15/1 - - گفته است :
ک ثافط
پاسخ:واقعا آدم با خوندن آی نظرا اشک تو چشماش جمع میشه!!!!!

<-CommentGAvator->
سوگل در تاریخ : 1392/9/18/1 - - گفته است :
سلام بعدمدتهابازم بهت سرزدم



مطالبت خیلی عالی هستن باخانواده حسابی خندیدیم



خسته نباشی
پاسخ:لطف دارین خیلی ممنون.فقط خاله و دایی و عمه و عمو و.....کلا همه رو بگین بیان بخندن.(فک نکین به خاطر تعداد بازدید های وبلاگ میگما!!مدیونین اگه فک کنین واسه اونه!!!!!!)


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
سلام دوستان عزیز.تواین وبلاگ همه چی پیدا میشه از جون مرغ تاشیرآدمیزاد!(معذرت میخوام)ازشیر مرغ تاجون آدمیزاد!پس حالشو ببرین.اگه هم آدم باحالی هستین نظرهم بدین(حالادیگه می تونی نظرنده!)پیروز باشین.